Fysioterapi

Vi giver fysioterapeutisk behandling til alle slags patienter – fra børn til ældre. Ved Fysioterapien.dk tilstræber vi os altid på, at du uanset funktionsniveau og alder vil føle dig velkommen og tryg.  Vores højeste prioritet er at genoptræne tabt funktion og genskabe et bedre fysisk velvære og gører dig smertefri. Vi behandler både fysiske skader og skavanker i kroppens muskulatur. Eller begrænser omfanget af din fysiske skade eller skavank.

Behandling af akutte skader

Bliver du ramt af en sportsskade, arbejdsskade, piskesmæld, knæskade, fibersprængning eller andre akutte skader hjælper vi dig med genoptræning og behandling, så du bliver smertefri, og din hverdag kan fungerer optimalt.

Idrætsskader

Idræt er sundt og sjovt. Motion og sport styrker os og gør os sunde, men der vil altid være en risiko for skader på knogler, led, sener og muskler. Vi har langvarig erfaring med behandling af idrætsskader igennem fysioterapeutiske behandling på alle niveauer – fra motionisten til topprofessionelle idrætsudøvere.

Effektiv behandling efter dit helhed

Vi behandler dig ud fra dit helbred, vi diagnosticere problemet og finder frem til kernen så vi behandler dog mest effektivt. En skævhed i ryggen kan forplante sig og sætte spor hele vejen op igennem bevægeapparatet. Smerte og ekstra spænding kan derfor have sit udspring et helt andet sted, det er altafgørende i den fysioterapeutiske behandling at finde årsagen.

Har du spørgsmål?

Kontakt os på [email protected]  +45 20 30 68 09

Det siger
vores kunder

Vi går op i høj kundetilfredshed.
Se hvad vores kunder mener om Fysioterapien i Gladsaxe